مراسم گرامیداشت جهاد مغنیه در هیئت بین الحرمین رفسنجان برگزار می شود/اطلاع رسانی کنید

مراسم گرامیداشت جهاد مغنیه در هیئت بین الحرمین رفسنجان برگزار می شود/اطلاع رسانی کنید

مراسم گرامیداشت جهاد مغنیه در هیئت بین الحرمین رفسنجان برگزار می شود/اطلاع رسانی کنید

مراسم گرامیداشت جهاد مغنیه در هیئت بین الحرمین رفسنجان برگزار می شود/اطلاع رسانی کنید

مراسم گرامیداشت جهاد مغنیه در هیئت بین الحرمین رفسنجان برگزار می شود/اطلاع رسانی کنید
مراسم گرامیداشت جهاد مغنیه در هیئت بین الحرمین رفسنجان برگزار می شود/اطلاع رسانی کنید
حدیث ورزشی
موضوعات
آرشیو
آمار
نویسندگان
نظرسنجي
جستجو
جدید ترین مطالب
اخبار و اطلاعیه
سایت به زودی فعال خواهد شد


مراسم گرامیداشت جهاد مغنیه در هیئت بین الحرمین رفسنجان برگزار می شود/اطلاع رسانی کنید
مراسم گرامیداشت جهاد مغنیه در هیئت بین الحرمین رفسنجان برگزار می شود/اطلاع رسانی کنید


به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، به همت هیئت بین الحرمین و کانون آیت الله بهجت (ره)، و به مناسبت شهادت فرمانده جوان حزب الله جهاد مغنیه، مراسم گرامیداشتی با سخنرانی دکتر سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در مسجد امام علی (ع) رفسنجان برگزار می شود.

این مراسم که در ساعت ۲۰ جمعه سوم بهمن ماه برپا می شود،  با مداحی عادل رضایی از کرمان همراه خواهد بود.


عشق است هیئت بین الحرمین رفسنجان

هیچ هیئتی به بزرگی این هیئت تو رفسنجان نیست


تعداد بازديد : 456
چهارشنبه 01 بهمن 1393 ساعت: 11:50
نویسنده:
نظرات(1)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط دانیال نامورراد در تاریخ 1393/11/08 و 23:13 دقیقه ارسال شده است

دانیال نامورراد

سلوووووووووووووم خوبی عزیز ؟ بابا دمتگرم وبلاگت خیلی عالی هستش خواستی به وبلاگ من هم سر بزن (پشیمون نمیشی یک سری به وبلاگ من بزنی(
راستی با تبادل لینک و یا تبادل بنر هم موافقی اگه موافق و یا مخالفی لطفا بیا وبلاگم و بهم بگو اگه هم کاری داشتی که من میتونستم انجام بدم بهم بگو تا من هم انجام ندم و بخندیم خخخخ شوخی کردم رفیق خبرش رو بده فدات اینم ادرس وبلاگمه
ostadan121.rozblog.com
مرسی عــزیـــــــــــــزم راستی من به یک نویسنده ماهر نیاز دارم چون چند تا وب دارم اگه دوست داشتی نویسنده بشی خبرم کن تشکر


کد امنیتی رفرش
ما را در فضای مجازی دنبال کنید
زمان برگزاری کلاسها
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان