چگونه با ورزش کردن باسن و ران ها را کوچک کنیم

چگونه با ورزش کردن باسن و ران ها را کوچک کنیم

چگونه با ورزش کردن باسن و ران ها را کوچک کنیم

چگونه با ورزش کردن باسن و ران ها را کوچک کنیم

چگونه با ورزش کردن باسن و ران ها را کوچک کنیم
چگونه با ورزش کردن باسن و ران ها را کوچک کنیم
حدیث ورزشی
موضوعات
آرشیو
آمار
نویسندگان
نظرسنجي
جستجو
جدید ترین مطالب
اخبار و اطلاعیه
سایت به زودی فعال خواهد شد


چگونه با ورزش کردن باسن و ران ها را کوچک کنیم

چگونه با ورزش کردن باسن و ران ها را کوچک کنیم


اگر شما با باسن خود مشکل دارید نیازی نیست آن را با گن و کمربند ها استتار کنید. شروع به ورزش کردن کنید ورزش هایی که عضلات مورد نظر شما یعنی عضلات باسن و ران را تحت تاثیر قرار دهد. اضافه کردن ورزش های ایروبیک در اکثر روزهای هفته میتواند این بخش از بدن شما را کوچک کند. البته قبل از انجام هر کاری ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

قدم اول
در اکثر روزهای هفته سعی کنید حداقل 30 دقیقه ورزشهای هوازی انجام دهید تا چربی های اضافی آب شود. ورزشهای هوازی شامل دوچرخه سواری - پیاده روی – دو – تنیس یا بدمینتون – بسکتبال – شنا یا هر ورزشی که باعث میشود ضربان قلب شما بالا برود. ورزشهای هوازی تنها روی عضلات باسن و ران شما تاثیر نمیگذارد شما تفاوت را در کل اندام خود احساس میکنید به خصوص زمانی که شما ورزشهای خود را همراه با یک رژیم غذایی مناسب انجام دهید.
قدم دوم
ران و باسن خود را با ورزشهای ایستاده سفت کنید. تمام قد بایستید و در هر دو دست دمبلهای 5 پندی بگیرید دستانتان را در دو طرف بدن خود پایین بگیرید و آرنج فقط کمی خم شود. دست راست خود را به طرف پایین ببرید و در همان حال بدن خود را نیز به طرف راست خم کنید. به اندازه دو بار نفس کشیدن در این حالت بمانید و سپس به حالت عادی برگردید. این تمرین را برای هر طرف 10 بار انجام دهید.

قدم سوم
تمام قد بایستید و پاهای خود را به عرض شانه های خود باز کنید با پای راست خود یک قدم به جلو بردارید بعد پای راست خود را خم کنید در حالی که پای چپ همچنان باید راست باشد(مانند تصویر) . این حالت را به مدت 30 ثانیه نگه دارید سپس رها کنید. با پای مخالف نیز این کار را تکرار کنید تا تاثیر این تمرین بالا برود. دمبل ها را در حالی که پای خود را خم کرده اید در دو دست نگه دارید.(مانند تصویر)



قدم چهارم
با ورزش گام برداشتن باسن خود را سفت و محکم کنید. دمبلها را در دستان خود نگه دارید و جلوی یک پله یا میز بایستید. پای راست خود را روی میز قرار دهید سپس پای چپ خود را که همچنان روی زمین است بلند کنید یعنی خود را روی پای راست نگه دارید. به مدت سه تنفس در این حالت باقی بمانید سپس به حالت عادی برگردید. برای هر طرف 10 مرتبه این کار را انجام دهید.



قدم پنجم
با توپ تناسب اندام باسن و ران خود را تراشیده کنید. توپ مخصوص ورزش را در برابر دیوار قرار دهید و روی آن تکیه کنید یعنی پشت شما توپ را پرس میکند. پاهای خود را به عرض شانه از هم باز کنید زانو های خود را خم کنید طوری که زاویه 90 درجه درست شود این حالت را به مدت 30 ثانیه ادامه دهید سپس به حالت عادی برگشته و برخیزید.این تمرین را 10 مرتبه انجام دهید.


تعداد بازديد : 441
دوشنبه 08 دی 1393 ساعت: 17:20
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam


کد امنیتی رفرش
ما را در فضای مجازی دنبال کنید
زمان برگزاری کلاسها
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان