چند ورزش خانگی ساده

چند ورزش خانگی ساده

چند ورزش خانگی ساده

چند ورزش خانگی ساده

چند ورزش خانگی ساده
چند ورزش خانگی ساده
حدیث ورزشی
موضوعات
آرشیو
آمار
نویسندگان
نظرسنجي
جستجو
جدید ترین مطالب
اخبار و اطلاعیه
سایت به زودی فعال خواهد شد


چند ورزش خانگی ساده
برای انجام دادن چند حركت ساده و مناسب، حوله را بردارید و از دستور العمل‌های زیر پیروی كنید. با این حركات چربی‌های اضافی را میسوزانید و وزنتان را در حال تعادل نگه میدارید. بعد از هر حركت سه دقیقه تمرین قلبی انجام دهید. با این كار ضربان قلب را افزایش میدهید، كه باعث خواهد شد تا چربی بیشتری بسوزانید. تحقیقات نشان میدهند حركات كششی كه با افزایش ضربان قلب همراهند، بهتر از تمرینات سخت و وزنه برداری چربی‌ها را میسوزانند. همینطور در افزایش متابولیسم تاثیر بهتری دارند.


خبر خوب این است كه میتوانید با توجه به فرصتی كه دارید تمرینات را 15، 30 یا 45 دقیقه و فقط سه بار در هفته انجام دهید.


این تمرینات را تروی مییر، مربی بدنسازی و كارشناس ورزش در باشگاه كانیون رنچ در هتل ونیشن در لاس وگاس ترتیب داده است.

ورزش اجمالی
چیزهایی كه احتیاج دارید: دو حوله دستی و زمین صاف مثل سطح كاشی كاری شده. اگر خانه را موكت یا فرش كرده‌اید، میتوانید از یك حوله و صفحات كاغذی استفاده كنید. حركات را به ترتیبی كه نشان داده شده است انجام دهید. با حركت اصلی شروع كنید. اگر این حركات برایتان سخت هستند، نرمش‌ها را ساده‌تر انجام دهید. ولی اگر این حركات برایتان پیش پا افتاده‌اند، از نرمش‌های دیگری كه سختر هستند و برایتان ‌آماده شده است استفاده كنید.

بعد از حركت، بدون اینكه به خود استراحت دهید، تمرین قلبی را انجام دهید. اگر فرصت زیادی ندارید، تمرین را یك بار به مدت 15 دقیقه انجام دهید (با 15 دقیقه تمرین بیش از 143 كالری انرژی مصرف خواهید كرد). یا اینكه تمرین را سه مرتبه و به مدت 45 دقیقه تكرار كنید (با 45 دقیققه تمرین 428 كالری انرژی مصرف خواهید كرد). سعی كنید این تمرینات را سه یا چهار بار در هفته انجام دهید.
برای اینکه نتیجه ی بهتری بگیرید، تمرین‌ها را چهار بار بدون توقف انجام دهید. و 30 تا 60 دقیقه نیز تمرین قلبی را تكرار كنید. این كار را در روزهای متفاوت انجام دهید.

تمرین قلبی 3 دقیقه ای ...


تعداد بازديد : 403
چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت: 9:25
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
ما را در فضای مجازی دنبال کنید
زمان برگزاری کلاسها
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان